Blog, Élelmiszer kiszállítás, Kereskedőknek

Amit az online rendelések kiszállításáról tudnod kell

elelmiszer-haszhozszallitas

Kereskedőként első alkalommal szembesülsz a házhozszállítás megszervezésének feladatával? Vezess bármilyen boltot, egy cukrászda vagy herbária, esetleg vegyesbolt esetén is a részleteken múlik, hogy elégedett lesz-e a vásárlód és újból rendel-e tőled és ajánlani fog-e másoknak is.

Nem kell aggódni, a cipelek.hu-nál kifejezetten az kezdő kiszállítókra gondolva, rendkívül rugalmasra tervezük a rendszert, és letisztult, áttekinthető a kapcsolódó internetes kezelőfelület is.

Kereskedőként történő regisztráció után az oldalunkon egy profi, könnyen kezelhető alkalmazást kapsz, ahol a baloldali menüből egy kattintással kiválaszthatod a termékeid listáját, a rendelések aktuális állapotát, kimutatásokat láthatsz a vásárlásokról vagy megnézheted a vevőid visszajelzéseit.

Ahogy egy korábbi bejegyzésben szó volt róla, a cipelek.hu a felületet biztosítja ahhoz, hogy a kereskedő és a közelben lakó vásárló könnyen megtalálja egymást és az utóbbi leadhassa rendelését. A kiszállítást és a fizetést a kereskedőnek kell megoldania. A házhozszállítás díját ennek megfelelően nem szabja meg a cipelek.hu, azt a kereskedő állíthatja be magának.

elelmiszer-haszhozszallitas

Két dolgot mindenképp érdemes megfontolni ennek a meghatározásakor. Az egyik, hogy nem túl nagyok a körzetek, így nem kell messzire vinned a megrendelt árut. Ezért a cipelek.hu-nál erősen ajánljuk a 400, de maximum 500 forintos házhozszállítási díjat, így nem riadnak el a vásárlók a kisebb mennyiségű áru rendeléstől sem. Természetesen arra is van lehetőség a rendszerben, hogy egy bizonyos összeghatár, például 5000 forint felett ingyenessé tedd a kiszállítást, ezzel is ösztönözve a vásárlókat, hogy telepakolják a virtuális kosarukat. A másik fontos dolog a költségek tervezésekor, hogy lehetőséget van az online árult termékek a boltitól eltérő beárazására. Adhatod őket néhány  százalékkal drágábban, ezzel ellentételezve a plusz időt és energiát, amit ráfordítasz az online rendszer működtetésére és a rendelésekre.

Akárcsak a fizikai boltodban, az online térben is mindent a kezedben tarthatsz, ami az üzleteddel kapcsolatos, így a kiszállítást is. Külön tudod beállítani a személyes átvételi és a házhozszállítási időszakokat a héten, napra és órára lebontva. Alapbeállítás, hogy vásárlóid legkorábban 2 órával a rendelés után tudják átvenni személyesen a rendelését, vagy kérni a kiszállítást – tehát legalább ennyi időd biztosan van a csomag összekészítésére. Az sem baj, ha az átlaghoz képest kisebb boltod van, mert nincs minimális szállítási mennyiség, így ha cukrászda vagy, akár egy szelet sütit, vagy herbária termékek esetén egy doboz teát is kiszállíthatsz. Ha pedig szabadságra mennél, ugyanúgy kikapcsolhatod az online shopot is, ahogy a fizikaiban a redőnyt lehúzod, és üzenetet is hagyhatsz a vásárlóidnak, hogy mikor nyitsz ki újra.

Alaposan megterveztük kereskedői szemmel a webshopot, online is mindent beállíthatsz, amit a fizikai boltodban, legyen az akár egy cukrászda Budapest valamelyik kerületében vagy egy Zöldséges a sarkon. A nap vége felé leárazhatod például egyes termékeid, sőt, értesítést is küldhetsz erről a vásárlóknak, hogy ne maradjanak le az akcióról. Sőt, közösséget is építhetsz, amihez remek kiindulást ad a kuponrendszerünk. Egy e-mailen elküldött vagy akár Facebookon megosztott kedvezménykupon jó módszer arra, hogy új vásárlókat toborozz magadnak.

Ha bárhol elakadnál a rendszerben vagy kérdésed van a menetközben, bátran hívhatod a kijelölt segítődnek, akitől minden kérdésedre választ kapsz.